Pretty dog


Världens vackraste hund <3

(han ylar på bilden om någon undrar vad han håller på med xD)
Kom hem från jobbet för ett sedan, närmare bestämt lite efter 19. Jag började 9 i morse, och dagen har gått väldigt fort måste jag säga! :) Igår var det samma arbetstider, och då gick också dagen fort kändes det som! Det gillas :D Imorgon blir det jobb mellan kl 9 och 17 :) Direkt efter jobbet är det träning med Elliot för Gunilla, vi ska väl träna inför DM:et som går av stapeln lördag den 7 juli, om precis en vecka med andra ord :)
Nu till veckan har jag en hel del att se fram emot, det är tAKiDA och Ulf Lundell på fredag och Roxette på lördag! :D Det var även lite fler artister som spelar på fredag och lördag, typ Charlotte Pirelli och Linda Bengtzing mfl. :) Roxette blir (självklart!) helgens höjdpunkt, ser fram mot det sjukt mycket! ;D
Nu har jag inte så mycket mer att säga, ha det bra och sköt om er! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0