Shopping!

Idag har man fått rätt mkt gjort ändå, även fast det inte var något jobb för min del idag :P Jag bakade kladdkaka som jag skrev, duktig som jag är! ;) Efter det åkte jag och mamma med Maggan och Jessica ut till Skatan på godlunch! Jag åt pasta med oxfilé och svamp från skogen xD allt var ihopblandat i gräddsås, uuuuurgott! :) Rekommenderar!
Efter det var vi hit hem och fikade lite kladdkaka som jag bakade. Efter det åkte vi fyra in till stan och shoppade loss ;) Var först på Equeen, där var det en hel del rea (hästgrejer). Jag köpte ett par Pikeurridbyxor och ett kandar, brunt med vit fodring :D Efter det drog vi ner på la stada, var på Peakrean och fyndade :) haha, bara en massa fynd idag ;D
På kvällskvisten åkte vi ut till Lögdö och gick på teater, en tjej i mitt stall spelar i den teatern, kul att se (y)
Så nu är man hemma, ska hoppa i säng nu! Imorgon ska nog Louise komma hit tror jag och sedan ska jag rida ut mot kvällskvisten, ska bli kung att prova nyridbyxorna :D hihihi :D


Jag har aldrig haft denna modell av Pikeur förut, brukar mest ha Cindy och en annan som jag inte kommer ihåg vad den heter för tillfället xD Men tyckte denna hade snygga fickor :) Precis samma färg som på bilden också, grå är asbra färg, blir typ aldrig skitiga i jämförelse med mörkblå eller svarta, där syns minsta lilla dammkorn :O xD

Nej nu ska jag dra! Ha det! Kramen

Kommentarer
Postat av: elin

stereo love :)

2010-07-29 @ 18:18:36
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0