Umeå nästa!

Kära bloggläsare... :) (tänkte börja med en lite fin inledning idag ;))
Nu sitter jag här framför dotan och ska snart ner och packa inför helgens tävlingar. Cirkus klockan 12 bär det iväg upp till Umeå! Jag, mamma och Elliot ska ju upp på deras stora tävlingar som dom har varje år i början av juli! Julidressyren kallar dom det meentinget för! :)
Det är ovanligt stor variation på klasserna måste jag säga, allt från LC till Svår B. Rätt kul det måste jag säga! haha :D Något för alla liksom.. :)
Men det är imorgon och på lördag jag och Elliot tävlar.. Imorgon har jag anmält mig till Msv C:2 och Msv B:4. Gunilla tyckte jag skulle rida C:2 på morgonen där, mest som uppvärmning och att känna på honom innan jag rider B:4. Kul att prova något nytt program också, det är min och Elliots debut i Msv C:2. :)
Och på lördag har vi anmält oss till FEI:s inledande mästerskapsprogram för juniorer. :)

Nu ska jag sticka ner till Elliotpelliot i stallet. :) <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hahaha vi var ju inte så små (I), men vi såg typ ut som två små töntungaaaar :O. LOVE U MY BEST FRIEND <3<3

2010-07-05 @ 09:31:01
URL: http://feliciawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0