Av fan gurklandet

Nu sitter jag på skolan, Caset börjar lida mot sitt slut. Tack och lov! Fast jag tror nog att det blir rätt kul imorgon, när vi ska ha "FN-möte" a la Thoren Business school på fina festvåningen Våningen! :) Gött det! :) Om ca 1 timme ska jag på något möte med någon typ kommunperson, någon som typ är ansvarig över skolorna i Sundsvalls kommun, det blir nog bra tror jag. (det var rektorn som frågade mig om jag ville vara med som elev och prata med den från kommunen)
Nog om det! Igår la jag till ett mellannamn på facebook, jag och Elin satt och pratade om hur mkt vi stör oss på alla som har töntiga mellannamn på facebook, och Elin kom med mellannamnet "Av fan gurklandet" xD Jag garvade ihjäl mig och kände att jag var tvungen att lägga till det som mellannamn på min facebook! xD Så jäkla kul! ;)
Nu ska jag avsluta bloggen och fortsätta jobba på caset!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0