Clinic

Idag har jag jobbat hela dagen, sedan var jag, mamma, Felicia och Malin S på clinic för Bo Tibblin. :) Den var intressant och bra, man fick en hel del smarta tips och övningar som i grund och botten är enkla och ganska självklara som helt enkelt man inte alltid tänker på. Nu har jag en hel del övningar att köra med Elliot ;) Han kommer inte att få det alltför lungt här framöver ska jag säga ;) haha.. :) Men med tanke på vilken inställning han ständigt har till att träna så är det inga större problem, träningsnarkoman som han är ;)
Nu sitter jag spänt och väntar på en sak som jag inte känner för att avslöja vad det är ännu... ;) På måndag får ni kanske veta det om ni har tur! haha, busig jag är! ;)
Imorgon är det full rulle för min del, ska ta hand om hästen på morgonen och sedan städa här hemma, mitt på dagen kommer det en massa folk hit för att fira min käre farmor som fyller 70 år! :) Och sedan ska man väl kolla på Victoria och Daniels bröllop också.. ;)
Nu ska jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon!
God natt! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0