Idag är det exakt två år sedan...

...jag köpte Elliot, min fina lilla bushäst! ;) Dessa två år har gått jättefort och vi har upplevt och hunnit med en hel del under dessa två år måste jag säga :) Några av dessa är:
- Kvalat till Junior SM
- Startat Junior SM 2009
- Vunnit distriktsmästerskapen för juniorer 2009
- Kommit tvåa i Norrlandsmästerskapen för junior och young rider
- En mängd antal vinster och placeringar i Medelsvår dressyr

Han är min fantastiska häst med ett hjärta av guld som alltid är lika positiv till allt. Han är bäst, min kära lilla häst! <3
Nu siktar vi mot nya mål, jag och min älskade häst! :) <3

Idag var jag och Elliot och tränade för Gunilla på SRK. Han var fin och gjorde allt bra, mattes lilla pojke :) <3
Mamma fotade lite... Här kommer några smakprov ;)









Där har ni några bilder iaf ;) haha...
Och det är copyrigt som vanligt på alla bilder förståss...

Edit: Jag hann inte publicera inlägget innan det slog om till den 27:e juni, min och Elliots dag är den 26:e juni.... :)

Kommentarer
Postat av: elin

ja fan vad kul det ska bli!!! :)



vad har di gjort i midsommar då? :D

2010-06-28 @ 13:53:49
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0