Lång dag

För att göra en lång dag kort, jag har:
  • Varit på skolan under de större delarna av dagen
  • Gått på stundentfirandet på Hedbergska
  • Varit på studentbjudning
  • Flygit runt i hela stan med kameran i högsta hugg!
Jag fotade en massa på Jessica när hon tog studenten borta på Hedbergska och så :) Det vart en hel del fina bilder, och vilket underbart väder det var idag! Ojojoj, kunde verkligen inte vara bättre!





Det var två av alla bilder jag tog på studenten, det vart såååå många fler än dessa, men jag har inte hunnit fixat med så många än ;)





Slänger upp två bilder Elin tog på mig i skolan när vi hade tråkigt xD Jag har insett att min blogg är mycket fattig när det gäller bilder på personen i fråga, just precis mig. Saken är denna att jag trivs mycket bättre bakom kameran än framför om jag säger så ;) hahaha....

Och fråga mig inte varför jag står med halvöppen käft på sista bilden, men shit the same! xD

Nej nu ska jag ha en dejt med John Blund! God natt och puss på alla! Sommarkramar!!!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0