Regn regn regn

Nu sitter jag inne och kurar framför datorn med Spotify på full volym när regnet vräker ner utanför fönstret! Rätt mysigt ändå måste jag säga... Hela morgonen/dagen har jag varit ute i stallet och jobbat, samt varit ute i skogen och ridit ut Elliot med Felicia och Hunk! Trevligt trots allt regnande!
Just nu går diverse låtar av Magnus Uggla på Spotify, jag älskar verkligen hans texter och sättet han framför dom! Helt underbart! Jag har länge gillar hans musik, jag vet inte varför, för jag har inga kompisar eller så som är så värst "förtjust" i hans musik precis.... Men jag älskar dom allra flesta av hans låtar som sagt! :D Låten som jag lyssnar på just nu är Fula gubbar! Den har en så klockren och rolig text, hahahah.. :D
Nu kommer Felicia hit, och jag måste åka och äta någon mat (jag är för lat för att laga någon mat idag..) sen lunch eller tidig middag, välj själv ;)
Ha det braaaa! Kramen


Jag såg på bilderna som Elin tog på mig i torsdags att då var mitt hår riktigt fint, i både färgen och kvalitén ;D tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0