Sämst uppdatering

Ja som ni märker så har uppdateringen på bloggen inte varit den bästa dom senaste dagarna... Det har varit fullt upp med jobb och hästen så tiden har inte riktigt räckt till helt enkelt. Men här kommer en snabb update innan jag sticker på jobbet! :)
Igår var det ju midsommarafton, det firades med familjen nere i stugan vid Ljungan, Felicia var också där med oss. Trevligt var det! :) Jag och Felicia red ut på midsommarritt mitt på dagen igår, jättemysigt var det. Vi hade på oss blommiga klänningar och Elliot och jag hade blommor i våra hår ;) stiligt värre ;) hahaha.. Mamma fotade lite innan vi stack ut, och vi var ute i typ 2 timmar, hahah! xD Dock blev det mestadels skritt och lite trav, skönt med en lugn och mysig tur :)






Nu sticker jag till jobbet! Ha en underbar helg, gott folk!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi söt hästen! x)

2010-06-27 @ 15:31:24
URL: http://dressremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0