Sista dagen med datorn...

Idag måste jag lämna in min dator till skolan över sommaren... Lite småtrist att man inte får ha den över sommaren med tanke på hur mkt grejer man har på den.. Förut blev vi lovade att vi fick ha den över lovet, men nej, det får vi tydligen inte. I och för sig har jag ju datorer här hemma, men nu är man så van att sitta vid denna liksom.. Och så har jag några tusen bilder på den som jag helst vill kunna komma åt...
Nog om det, jag börjar 10.40 idag och slutar 16.30! Har endast två lektioner idag, Naturkunskaå på morgonen och sedan idrott efter lunch. Imorgon tänkte jag nog söka ledigt, eftersom det är studenten för alla treor och då tänkte jag åka dit eftersom en kompis tar studenten och så. :) Sedan på fredag har vi på skolan skolavslutning på Våningen! Det blir nog jättetrevligt tror jag! :)
Ha det gott! Kramen

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Vi får ha våra datorer över lovet iaf :)

2010-06-09 @ 13:01:19
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0