Dålig uppdatering igen....

Fan vad dålig jag varit på att uppdatera nu! Skäms typ xD Men har inte så mycket att säga just nu, jo, det är sportlov nu!! :D Men annars så :P Det ska bli ruskigt skönt med lov nu! :D Jag ska nog bara chilla på lovet tror jag! ;)
Idag har jag varit på skolan, på stan och sedan varit på hockey, Sundsvall-Björklöven.
Dagen började med matteprov (alltid lika härlig start på dagen, vad annars liksom!?) hehe, gick väl sådär.. Sedan var jag och Gabbie till Ego för att sola, hon åker ju till Egypten imorgon, den lyckosten!! Hon ska vara där i nääästan 2 veckor! Hon åkte ner till Stockholm redan nu i eftermiddag, för planet gick typ tidigt imorgon. Det var trevligt att vara med henne under dagen nu, nu när hon ska åka bort så länge. Men hoppas hon får det underbart där nere! :) Jag får väl hålla tillgodo med solarium, hehe ;) Har btw fått riktigt, riktigt bra färg nu! Hade på mig ett vitt linne idag, och alla sa till mig typ: Shit vad brun du är! hehehe.. xD Dock har jag solat typ 2 gånger dom senaste tre veckorna.. :P Men det är ju bra att man är brun iaf :):) hihi :D Får nog chilla med solningen ett tag nu tror jag, så man inte solar sönder huden eller något annat tokigt.. vore ju dumt..
Var ju på matchen mellan Sundsvall och Björklöven nu ikväll! Sundsvall vann viktig seger, 3-1 vart det. När 3-1 målet gjordes utbröt en liten kalabalik typ! Folket i klacken vart helt hysteriska och kastade in grejjer på isen, samt att några lysrör från taket ramlade ner på isen! haha, har aldrig varit med om det förut! xD Mycket ska man vara med om! hehe :P
Nej nu ska jag stänga av datan för kvällen!
Ha det gott! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0