En god hallonsmoothie...

...eller två, är nog den bästa starten på dagen enligt mig! Jag slängde ner lite hallon, hallonyoghurt, lite mjölk och vispade ihop en fasligt god hallonsmootie! Förutom att det är väldigt gott och energigivande så är det också mycket lätt och smidigt att göra! :) På någon minut är den klar ;)
Nu ska jag och mamma åka till stan och shoppa lite, fast först ska mamma gå till tandläkaren, hehe, så jag får väl sitta och vänta där under tiden xD
Eller så funderar jag på att gå till Ego och sola under tiden mamma sitter hos tandläkaren.. :P Kanske är bättre så ;) hihi :D


En goooooood hallonsmoothie! ;D

Ha det gooooott! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0