En liten bloggpaus....

Hejhej igen!

Nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev något här i min lilla blogg! Har haft en liten bloggpaus på några dagar, rätt skönt om jag får säga det själv ;) Men nu känner jag mig inspirerad igen, och det kommer säkerligen innebära lite fler inlägg, så håll dig uppdaterad här framöver ;)
Jag såg att det varit väldigt många som besökt bloggen även fast jag varit så usel på att skriva något den senaste veckan... Det kändes bra att besöksstatistiken såg bra ut ändå :):) Tack! :)
Och en till sak förresten, idag har jag dubbelt så mycket besökare än vad jag vanligtvis brukar ha! :D Känns sjukt bra! :D Fortsätt så! (y) :D

Men i alla fall, back to the real life. Har haft mycket (och dels lite jobbigt) dom senaste dagarna av olika anledningar. Det har hänt lite saker, som jag hoppas, hoppas, hoppas blir bra snart! Det måste bli bra, så är det bara! <3 

Just nu har förresten jag APU (praktik/prao), jag är hos min morbrors fru på socialtjänsten, mkt intressant. Så det har varit full fart på dagarna där! :)

Det är några av anledningarna till att jag överhuvudtaget suttit vid datorn den senaste veckan typ.
Det är väldigt skönt att vara ifrån datorn också, om jag får säga det själv. ;) Inte precis så man saknar den så mycket om jag säger så! haha ;P
Eftersom datorn används flertalet timmar varje dag inom skolan (och även hemma, plugg osv.), så har att sitta vid datorn blivit mer "ett måste" än vad det är för många, ett nöje. Visst, datorn är ett fantastiskt bra hjälpmedel som har otroliga funktioner, inget snack om saken! Men lagom mängd av allt är alltid bäst, och det kan vara skönt att skilja på skola och fritid :)

Men nu känns det iaf som att jag uppdaterat lite här på bloggen! ;)
Nu får ni simma lungt och sköta om er så hörs vi snart igen!
Puss och kram// Denise


Ps. Tack förresten för kommentarerna som rullat in här på bloggen även fast jag varit lite inaktiv ett tag, det gillas skarpt ska ni veta! Fortsätt så! :) man blir alltid lika glad när det är någon ny kommentar :):) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0