Färjestad - Timrå 1-3

JAA!!! Nu ikväll (torsdagen den 4.e mars närmare bestämt ;)) har Timrå tagit sin andra bortaseger efter full tid! Otroligt viktigt med en 3-poängare på bortaplan nu när det inte är alltför många matcher kvar av grundserien! Hoppas självklart på slutspel för Timrås del, men det är ändå en relativt lång och tuff väg kvar dit... mycket kan hända. Modo verkar ju förresten fruktansvärt formstarka just nu, i lördags vann dom med hela 10-3 över Färjestad, sedan nu ikväll vann dom ju med 8-0 mot Linköping! Timrå ser förvisso också väldigt heta ut just nu, 3 poäng mot Modo i måndags och även 3 poäng borta mot FBK nu ikväll ;)
Nu ska jag duscha och därmed tacka för mig för stunden ;)
Imorgon får vi för övrigt sportlov! Har matteprov imorgon kl 11, sedan slutar jag typ... :) SKÖNT! :D
Vad ska ni göra på lovet, gott folk? :)
Ha det så gott och ha en fortsatt (förhoppningsvis) trevlig kväll, det ska jag ha iaf! :)
Kramar// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0