Funderar

Sitter här på skolan nu, sitter och funderar över framtiden och vad som kommer att hända... Mycket framöver!
Kom just på att det snart är sommar!! Jag ska sola typ hela tiden (ute alltså!) och bli brunbrunbrun! :)
I sommar är det gatufesten också! Sjukt pepp! Fast det är ju inga bra band/artister som kommer dit i år heller! :/ Inte vad det står på hemsidan ännu iaf... Trist!
Nu vill jag ha sol och värme! Står inte ut en sekund till i denna kyla och snö/regn/slask! Det är snart slutet av mars, liksom!? Så här ska det inte vara!
Igår provade jag btw mammas Ray bans (som hon typ aldrig använder!) och jag har insett att jag vill ha sånna, fast svarta! (hon har bruna, typ leopard)


Hur snygg är dom inte liksom!?!?!?
Näe, ska nog fortsätta plugga.... Kramar Denise

Kommentarer
Postat av: Malin B

Krunegård är inte fy skam....

2010-03-20 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0