Härligt!

Helloooo!
Igår var det Timråmatch på TV:n! Frölunda-Timrå! Timrå spelade bra genom hela matchen tycker jag och dom VANN!!! Det stog 1-0 till Timrå efter första perioden, och sedan slutade matchen 2-1 till Timrå! Alltså fick Timrå med sig 3 poäng hem från Göteborg, och sist dom åkte iväg (i torsdags) vann dom ju också, då mot Färjestad! :) Det ser riktigt bra ut för Timrå nu! På torsdag (imorgon) är det Djurgården hemma, sedan på lördag är det Luleå borta!
Nu håller vi alla tummar och hejjar fram Timrå till slutspel helt enkelt, det är långt ifrån omöjligt! :D
Här nedan har jag lagt in en del av tabellen! SM=spelade matcher GD=målskillnad P=poäng


7


Frölunda HC

SM
53

GD
0

P
75
8 Luleå HF 53 -4 72
9 MODO Hockey 53 +10 71
10 Timrå IK 53 -13 71
11 Södertälje SK 53 -48 57

Nu ska jag äta lite frukost innan jag går ut till stallet för att träna med Elliot! :)
Puss och kram// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0