Mjuk, rund och eftergiven

Hello!
Idag har det varit en rätt lugn dag, så här första dagen på sportlovet ;) Tog det rätt lugnt på morgonen, gjorde mig blandannat en jättegod hallonsmoothie! :D Sedan pysslade jag och mamma med taveluppsättning, jag som fick hem två nya förstoringar igår... :) Det är (faktiskt) riktigt kul att sätta upp tavlor måste jag säga :) (speciellt av sina små djur såklart!) Red sedan en sväng på Elliot här hemma på gården innan vi stack ut till E.on för att se Timrå-Brynäs. Det blev oavjort... 1 poäng iaf....
Mamma tog lite bilder idag när vi red btw :) Han var superpigg och spänd, därför jobbade jag med att han skulle bli mjuk, rund och eftergiven. Han tyckte det var jobbigt xD Här kommer några bilder... :)











Sista bilden var lite halvrolig på Elliot tycker jag ;) Gullet! :) <3 Man ser riktigt vilken överskottsenergi han hade idag! hehe xD

Nu ska jag kolla lite på matchen mellan HV och Modo...
See you later alligator!
Puss// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0