Onsdag den 31 mars

Hejhej igen!
Idag har det varit en lång och intensiv dag! Dagen började vid kl 6.00, åt frukost och såg lite på Vakna med the voice under tiden, alltid lika kul att se där på morgonkvisten! :) Sedan har det varit prao hela dagen, och nu kom jag hem för en stund sedan. Jag gjorde ett litet fotbad när jag kom hem, otroligt skönt :) Haha, jag går mycket mer nu på praoen än vad jag gör när jag är på skolan, så det var skönt och välbehövligt med ett litet fotbad ;) haha.
Var lite på stan idag också förresten, så sjukt mycket nya fina vårkläder som har kommit till butikerna nu! Åhh, jag vill ha typ allt! :D Men jag har iaf köpt några tröjor här i veckan, som jag är mycket nöjd med :):) Det var dessutom 70% rea på två av dem, så man fick ju ett minst sagt förmånligt pris! ;) Haha, älskar rea, då får man så mkt mer för pengarna! Och så hittade jag en sjukt snygg skjorttunika typ, den var på ordinarie pris. Så den köpte jag också :) Kul med nya fina kläder nu när våren kommer snart!
Nu ska jag gå ner till stallet en sväng och fixa lite.
Cya! Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0