Som i en dröm

I morse kom jag hem från Luleåresan, var väl hemma vid 6-tiden typ! Om jag säger så, jag är helt tom i huvudet fortfarande, det var helt sjukt! Vet inte vad jag ska säga, mer än att Timrå vann med 1-0 igår kväll uppe i Luleå, och gick därmed till SLUTSPEL!!
Jag tror att jag aldrig varit så nervös i hela mitt liv, som i den matchen! Helt sjukt vad spännande!
På vägen upp satte TIFO-gruppen upp en banderoll uppe i Ö-vik, haha! Dom hoppade ur bussen och skyndade och sätta upp den, och sedan stack vi vidare! Självklart fotade alla på bussen banderollen! På banderollen stod det "Foppa har inget SM-guld"
Sjukt kul när flertalet tidningar uppmärksammade detta, det vart ett himla liv på så kort tid, haha :P


Denna bilden tog jag i bussen, men tyvärr kom en stolpe i vägen eftersom vi åkte med bussen ;P




Luleåklacken som inte hördes särskilt mycket xD




Spelarna kom ut på isen efter att vi i klacken ropat "En gång till, en gång till....." i typ 5 minuter efter att alla spelare gått av isen efter matchen! Moe dansade lite moonwalk, Lander gjorde kullerbytta och även han dansade lite moonwalk. haha ;)
På slutet kom matchens huvudperson ut, ANDERS LINDBÄCK!



Bildkvalitén är kass som ni ser, men så kan det bli när man står i en hysterisk klack och jag själv var i chocktillstånd. Jag visste nog inte ens vilken dag det var eller något just då om jag ska ärlig! haha! Så lycklig var man när slutsignalen gått och man insåg att Timrå var klar för slutspel! En riktigt, riktigt mäktig känsla måste jag säga, att stå där uppe på ståplats med Timråklacken och ha sett sitt lag vinna och därmed gått till slutspel, sådär sista matchen i grundserien! :D Obeskrivlig känsla var det, denna match kommer jag sent glömma om jag säger så!

På vägen hem stannade vi till på Max och käkade (vid typ 1-tiden, haha) och sedan fortsatte vi vidare hemåt. Vi tog ett litet stopp i Övik, och satte upp ytterligare en banderoll, som vi använde i gårdagens match! "SLUTSPEL" stog det på den! ;D hahaha, riktigt kul! Jag hoppade ur bussen och tog någon bild i det kolsvarta mörkret. (Klockan var nämligen 03.30! haha)



Snyggt va? ;)

Nu ska jag se reprisen från gårdagens underbara match!
Ha det gott!! Kramar// en förkyld Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0