Timrå-HV71 ikväll! Kvartsfinal 1

Hallå!

Ikväll är det kvartsfinal 1 ute i E.on arena mellan Timrå och HV! :D Har sett fram emot den matchen något så grymt mycket ska jag säga!! Eller ja, sedan i lördags kväll iaf ;) Är otroligt peppad och förväntansfull inför kvällens match, med siktet på ytterligare en blytung vinst!! varför inte upprepa lördagsmatchen uppe i Coop arena? vore ju inte helt fel om man säger så... ;) Fast några fler mål vore väl kul för själva underhållningen, men rent statistiskt sett räcker det om dom vinner med 1-0 i tolv raka matcher här i slutspelet så går SM-guldet till Timrå! ;);)
Nej, nu ska vi inte ta ut något i förväg, man får ta en match i taget, men självklart kan man inte låta bli att drömma iväg om ett SM-guld till Timrå i slutet av april... :)
Det känns faktiskt(!) så här på förhand inte helt omöjligt att Timrå tar guldet i år (det vore ju sjuuukt kul iaf! ofattbart typ!), det är så jämnt mellan lagen och alla kan slå alla känns det som. Fast det är en lång väg att gå och varje match är viktig, det får man inte glömma.
Det kommer hur som helst att bli ett mycket spännande slutspel och jag har på känn att det lag som vinner SM-guld i år kommer att bli en liten "skräll", att det är ett relativt otippat lag som blir Svenska mästare 2010! ;) Det är vad jag tror iaf :)
Näe, nu är det slutdrömt för min del, ska gå ner till matsalen och äta lite lunch tror jag. Det är stuvade makaroner och köttbullar idag om jag inte minns helt fel..
Ha det underbart! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0