Update

Hello!
Jag tar det lugnt på bloggfronten just nu, som ni märker. Känns som att jag har tillräckligt många "bollar i luften" ändå nu, och en bit framöver. Men jag lever, bara så ni vet ;) haha..
Just nu har jag ju praktik hos min "moster" (min morbrors fru) och det går jättebra. :) Kulkul :)
Min mamma är förresten i Kenya för tillfället, hon åkte dit för en vecka sedan och ska stanna där en vecka till.. Hon är där med några elever (hon är lärare). Dom verkar ha det bra, vad jag hört iaf ;) Tydligen hade dom väldigt varmt, haha, jag hade inte direkt tackat nej till att vara i solen och värmen nu ska jag säga, blir lite avis på mamma! ;) Så med andra ord så har jag mer att göra, med tanke på att nu har jag hand om stallet själv tillsammans med hyresgästerna (jag får liksom dubbelt upp nu när mamma är borta). Haha, lite ovant är det, men nyttigt att prova klara sig helt själv utan någon form av assistans i stallet. Till vardags sköter jag ju i och för sig allt själv, men det är ibland man får hjälp med att mocka eller fodra hästarna mat och så.. Men nu har man ingen man kan be om avlastning/hjälp för att man ska hinna med sig bättre eller så. haha :P

I morse var jag och solade på ego, eftersom bussen var lite väl tidig(!), för en gångs skull! Så då hann man ju med att göra något åt brännan. hehe, här effektivicerar vi tiden ;)
Sedan var jag ju på prao hela dagen, satt på en del möten osv. Sedan var det stallet som gällde när man kom hem, tog hand om Elliot osv. Efter det åkte jag en sväng till Felicia, vi kollade på 5:ans program "Dating in the dark", hahaha, sjukt kul att se hur en del verkligen fular och gör bort sig xD
Imorgon är det vanlig vardag igen, sedan är det ju bara (skär)torsdag kvar innan påsklovet! Härligt! :D
Men nu ska jag sussa! God natt!
Love ya! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0