Usel uppdatering....

....men så kan det bli ibland när man har mycket annat! Har inte varit in på datorn överhuvudtaget idag om jag ska vara ärlig, det har gått i ett hela dagen för min del... :P Var med Gabbie och solade på Ego idag! Skönt var det! :) Hade lite ångest här i början av veckan för att jag var så himla blek (har liksom inte solat något alls på typ 2,5 veckor nu!)... Men det var nog bra för huden att vila lite från sol tror jag :)
Nu ikväll var det 65-årsfirande av pappas faster, som faktiskt fyller 65 precis idag ;) Smörgåstårta och tårta ute hos henne och hennes man på Alnön och så :) Kul att träffa dem, inte varje dag precis. :)
Imorgon är det Tyska på morgonen, sedan är det Engelskalektion. Sedan ska man väl hem och rida Elliot tänkte jag :) Red på Björkbackegård igår kväll och i ridhuset här nere idag. Han var väldigt pigg både igår och idag, men kändes samtidigt bra tycker jag :) (y)
Nu ska jag nog gå och lägga mig, har blivit sent dom senaste kvällarna, så nu ska man för en gångs skull lägga sig i tid...
God natt allesammans och sköt om er!!
Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0