Vasaloppet

Idag är det ju vasaloppet! Jag har kollat lite från och till nu på morgonen, och snart går dom första i mål! En lärare på skolan är med, Jon som vi har haft i bla. rättskunskap och företagsekonomi. :) Hoppas det går bra för han (y) eller ja, att han går i mål, eftersom det är sjukt många som stoppas eftersom dom är för seg, men hoppas Jon ligger bra till.
Haha, jag skulle aldrig orkat åka Vasaloppet xD Tänk, 9 mil på längdskidor! :O Jag skulle dött efter typ 2 mil xD och jag typ hatar att åka längdskidor xD jag tycker att det går så himla segt! Bättre med hästar (y) ;)
På tal om hästar så ska jag (och mamma) nog åka till Björkbackegård i eftermiddag för att träna lite i ridhuset med Elliot :) Igår var han ju så hyperpigg, så han kan gott behöva ett rejält dressyrpass idag tycker jag ;)
Nu ska jag städa lite!
Kraaam Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0