16-årsdagen tillbringades i huvudstaden!

Som rubriken lyder så har jag och mamma varit nere i Stockholm denna fina tisdag! :) Vi mötte upp moster (som bor i Stockholm) och vi gick och shoppade :) Jag köpte bla. en söt sommarklänning, en fin skinnjacka och ett nagellack som matchar klänningen :) Är mycket nöjd! :D
Vi köpte oss varsin mjukglass och satte oss i Kungsträdgården och njöt av det fantastiska vädret, klarblå himmel och strålande sol :) Det var så otroligt vackert i Kungsträdgården med alla fiiiina träd som blommade för fullt! :) Jag tog några bilder med mobilen. Jag är så himla glad att jag har en mobil med bra mobilkamera (en Sony Ericsson Xperia x10) Annars kan ju mobilkameror ha tendensen till att ta bilder av värdelös kvalité... Men jag är nöjd med denna mobilkamera. Det är så mycket enklare att bara ha mobilen i fickan och kunna ta rätt schyssta bilder med den, istället för att fippla på med någon digitalkamera/systemkamera så fort man vill ta någon bild bara sådär spontant ;) (y)
Jag fotade lite under glassfikat i Kungsträdgården :) Här kommer två härliga bilder :)





Jag har haft en supertrevlig 16-årsdag nere i huvudstaden som ni märker :) hihi :D
Ha det så gott allesammans! :)
Kramkram! Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

GRATTIS GUMMAN <3!

2010-05-11 @ 18:18:39
URL: http://feliciawallgren.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Du är världens bästa vän! LOVE YOU! vet inte vad jag skulle göra utan dig <3! OCH GRATTIS, GRATTIS IGEN :D

2010-05-11 @ 21:04:43
URL: http://feliciawallgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0