22 grader varmt

Här hemma står termometern på 22 grader, riktigt härligt! Funderar starkt på att dra på mig bikinin och sätta mig och njuta ute i solen med ett kallt glas saft och lite skön musik och kanske till och med en skön bok! Bättra på brännan liksom! Haha :D Finfint det! ;)
Jag älskar att det äntligen börjar bli lite värme här i de norra delarna av Sverige (eller ja, Sundsvall ligger ju ändå inte såååå långt upp ändå! haha, tur är väl det!) Hur som helst.... Är hemma idag, eftersom jag ligger i fas i skolan så behöver jag inte befinna mig där, kan lika bra jobba på hemifrån. Och just nu håller vi på att läsa en bok på Engelskan, så jag har ca 50 sidor på engelska att läsa, så det får nog bli den boken jag läser idag i solen! Man får blanda nytta med nöje liksom, plugga men samtidigt sola och bli brun!
Nog tjatat om det, jag måste nog gå ut nu innan solen går ner typ... hahaha...
Hoppas ni har en underbar dag!! :D
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Det roliga är att Sundsvall (eller ja, Torpshammar) är Sveriges mittpunkt^^ haha :'D



Vad är det för bok ni läser på engelska? :)

2010-05-07 @ 12:13:32
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0