Business

God morgon!

Nu sitter jag på skolan, har haft tyskalektion nyss. Nu sitter jag och väntar på att Gabbie ska bli klar med sin franskalektion, sedan ska vi och 10 andra gå med Business manager Andreas (typ rektor) till Restaurang & Bar Oscar. Där ska vi äta lunch och lyssna på en föreläsning, "Framtidens ledare". Den handlar om typ hur man är en god entrepenör och ledare. Det ska bli roligt och intressant tycker jag! :) Andreas skrev till oss att vi skulle ha lite finare kläder på oss, så jag tog på mig en vit/ljusblå randig längre skjorta (den har jag berättat om förut). Till skjortan har jag svarta byxor och svarta klackstövlar i "skinn". :) Jag plattade håret i morse, så nu är det långt! :):) (y) Sminkade även mig lite noggrannare än vad jag brukar xD Jag brukar oftast när jag ska till skolan bara dra på lite foundation och lite mascara i all hast typ.. xD Haha, men idag var jag lite noggrannare iaf.

Tyskan i morse gick bra, vi hade bla. enskilda betygssamtal med läraren. För mig gick det bra, jag fick VG i slutbetyg i Tyska steg 3, vilket jag är nöjd med. :) Hehe, jag är inte precis något snille i tyska, så för mig räcker det gott och väl med ett VG! ;)

Nu ska jag springa ner på 1.a våningen och se om Gabbie slutat franskan! :)
Ha det gott! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0