Can't wait!

Idag har det varit otroligt mycket studentsnack, i och med mösspåtagningen på torget idag osv.... Jag säger det igen; jag är så sjuuukt avis på alla lyckliga personer som står där och bara mår! Jag kan bara inte vänta tills att det blir min "tur" att ta studenten!! Känns som evigheter tills dess, heeeela 2 år...!
Hehe, om jag ska vara ärlig så började jag idag fundera på vad jag ska ha på mig på mösspåtagningen och sedan på det bästa av allt, den stora dagen, STUDENTEN! Man såg ju en hel del studentmössor idag så jag funderade på vilken jag vill ha på min student... Det blir nog en vit med svart kant och guldtext, det vill säga det klassiska! hahaha ;)
Nog snackat om studenten.... hahaha...
Kvällen tillbringas tillsammans med min bok som vi i klassen läser på engelskan, på ca 140 sidor. Imorgon ska den vara utläst och jag har typ läst halva hittills! Bra jobbat Denise Danielsson! NAAAAAAAAT
Så det blir till att läsa hela kvällen typ... Bara för att jag läser assegt på engelska? Inte mycket mer att göra än att sätta igång....
Förresten, det är asfint väder nu! Jag glädjer mig åt alla studenter (oh no, inge mer studentsnack sa jag ju nyss!!) som nu fått solsken, med tanke på dagens pissväder, dvs regn och rusk! Nu är det iaf klarblå himmel och solsken! :D
Ha det gott och sköt om er! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0