DRYYYYG

Nu sitter jag här med Felicia och drygar sönder, fast just för tillfället så sover hon! hahaha.... kul kompis man verkar vara, om kompisarna somnar när dom är hos en! HAHAHA....... eller?
Jag är sjukt trött nu om jag får erkänna, dagen började tidigt, redan kl 06.00. Det var nationellt prov i matematik kl 9.00 och sedan gick jag runt på stan i kära vänners lag. Först gick jag med Gabbie och Emelie, sedan gick jag med bästaste Felicia! :D Alla shoppade utom jag, hehehhehe..... ;) Fast jag hittade ett par riktigt snygga skor på Din sko, på rean dessutom! :D Fast dom var jättehöga, och det passar inte riktigt om man är i min längd, dvs ca 170 typ... Får se hur det blir med dom, men det vart inget köp idag iaf.... :P
När vi kom hem stack jag ut på Elliot i skogen med Felicia och Hunk! Mamma fotade lite på oss innan vi stack iväg! Hahaha... här kommer en bild iaf! ;) Mer bilder kommer sedan.... :)
Nej nu ska jag nog avsluta detta inlägg!
Ha en underbar helg! kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0