Förändringen!

Hello!!!
Nu är jag hemma igen, jag var nämligen in till stan till Salong Pili och fixade mitt hår :) Jag är lite ovan, men nöjd :) Jag toppade först håret, sedan gjorde jag en massa ljusa slingor. Håret blev nu betydligt ljusare, och det är roligt med lite ljusare hår nu när sommaren snart är här! :D Jag tog en två snabba bilder nu när jag kom hem, hehe, jag la kameran på byrån i hallen och tog kort med självutlösaren på kameran xD Vart verkligen inga bra bilder och jag fastnade inte på bild idag, så bilderna vart därefter....
Men jag lägger in dom iaf, säg vad ni vill ;)


Hahaha, sämsta posen ever! Men jag ville ha med hela håret och då fick jag vika mig på mitten typ, hahaha! sämst när man bara har en låg byrå som fotograf, men man tar vad man har helt enkelt!


Och denna bild vart totalt usel, fokusen satte sig av någon konstig anledning på bakgrunden och inte på mig, jag blev riktigt arg när jag lagt in bilderna och såg det! Men jag orkar inte ta någon ny bild nu och denna får duga så länge helt enkelt ;) Hehehehe, man ser ju iaf ungefär hur håret ser ut.......
Nu ska jag sticka iväg en sväng och uträtta några ärenden, sedan ska jag iväg till SRK och träna för Gunilla med Elliot! :)
Ha en så underbar fredag och sedan en riktigt skön helg!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Snyggt! :)

2010-05-14 @ 19:13:55
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Emelie M

Det blev jättefint gumman, längtar tills på måndag så får jag se hur det set ut IRL ;D Puss o Kram!

2010-05-15 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0