Fullt upp igår!

Därav ingen uppdatering igår... Var på SRK och var funktionär på deras nationella ponnytävlingar hela dagen, sedan åkte jag och Elliot på kvällen till SRK och tränade för Gunilla. Och ja, ni märker, hahaha...
Hej förresten!
Nu sitter jag på skolan och strax börjar engelskan... Efter engelskan har vi håltimme i 2,5 timme. Sedan har vi mentorstid och företagsekonomi i typ 1 timme. Lite onödig skoldag enligt mig, menmen... xD Efter skolan ska jag rida ut Elliot, typ skritta ut en sväng i finvädret :) Imorgon ska jag träna på Björkbackegård för Gunilla :)
I helgen är det tävling uppe i Östersund, på lördag startar vi Msv B:2 och på söndag startar vi Msv B:4. Startlistorna, uppstallningslistorna och ryttarmeddelandet har kommit ut på deras hemsida inför tävlingarna och jag Elliot ska stå på ridskolans uppstallning, fast från början så fick han inte plats där, men sedan ordnade det sig så han får stå där :)
Jag och mamma ska bo på Scandic syd tänkte vi. :)
Nu måste jag avsluta!
Ha det gott! Soliga kramar //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0