Ingen inspiration för plugg

Just nu sitter jag hemma, har inte något speciellt för mig just för tillfället, så jag borde plugga... Dock känner jag ingen form av inspiration att plugga, även fast jag har ett antal inlämningsuppgifter som måste in denna vecka!
Det är:

- Engelskaanalys på en engelsk bok jag läst (har snart gjort halva)
- Naturkunskapsuppsats (har påbörjat)
- En övergripande planering för företagsekonomiuppgiften (jag och Gabbie har gjort halva)

Så jag är lite halvstressad ska jag säga... Som tur har jag en Naturkunskapslektion idag som är 2 timmar lång, och sedan har jag fredag då jag kan finslipa på den. Angående företagsekonomin så har jag även där en till lektion, och det är på torsdag, ca 1,5 timme och sedan har vi ju även fredag som vi kan skriva klart den om den inte skulle vara färdig. (tillsammans med Gabbie). Engelskaanalysen skulle jag nog vilja få klar ikväll eller imorgon...
Jag tror nog att jag kommer fixa dessa inlämningar, men som sagt, jag finner inte så mycket inspiration till att sätta igång...
Det var allt för mig just nu, denna tisdagsmorgon! Snart beger jag mig till skolan, tyskalektionen börjar kl 10.00 och sedan är det full fart hela dagen fram till 16.30 då jag åker hem, för att sedan åka till Björkbackegård med Elliot för att träna!
Ha det gott och sköt om er! Vi höres snart!
Kram Denise

Förresten, som ni märkt har jag faktiskt blivit lite duktigare på att lägga ut bilder här i bloggen, det verkar som att det gillas från många håll och jag tror jag fortsätter i den stilen! Personligen tycker jag att det är mycket roligare att läsa en blogg med bilder i dom flesta inläggen, istället för inlägg med mest en massa text.. Tycker ni samma som jag?


Denna bild fotade jag i Kungsträdgården på min födelsedag, 11 maj 2010.


Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha tackar :) måste ju se ut som carrie ikväll ;D

2010-05-26 @ 14:15:51
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0