Laddar upp inför tävling

Nu sitter jag här helt slut typ! xD Jag har sprungit runt hela eftermiddagen och kvällen för att fixa i ordning allt inför helgens tävlingar uppe i Östersund, samt åkt och tränat för Gunilla på SRK med Elliot. Efter träningen fixade jag en massa tjofs med Elliot, som typ: duschat och skrubbat benen+svansen, lackat hovarna, klippt lite småhår på benen samt. klippt "hovranden" (klippt rakt där håret på benen slutar vid hoven), lindat benen, flätat svansen medmera... xD Lite allmän tillfixning och uppfräshning med andra ord :) Skönt att få sånt gjort!
Träningen gick jättebra, han var mjuk, fin och avspänd. Han gjorde alla sakerna bra, så det vart ett kortare pass eftersom han skötte sig bra och med tanke på att det är tävling både imorgon och på söndag. :) Jag hoppas verkligen att hans lugn och mjukhet håller i sig i helgen bara... :)
Nej nu tror jag att jag ska gå och lägga mig snart, är sjukt trött även fast jag sov så länge i morse! haha, vad är det här!? Jag är typ alltid trött! Borde även ta och kolla igenom programmen så jag kan dom någorlunda iaf, innan jag dejtar John Blund.
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och sköt om er!
Godnattkramar!


Bilden på oss är från Junior-SM 2009 i Eskilstuna :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0