Lite bilder från födelsedagsfirandet!

Idag har det varit fullt upp hela dagen, släkten har varit här på födelsedagsfika idag. :) Jag hade klänningen jag fick i tisdags (på min födelsedag) när vi var nere i Stockholm och shoppade :) Då kom jag på att Charlie har ju en piké-hundtröja som passade bra till min klänning, ljusblå/vitrandig! :) Då passade vi på och fotade lite när vi matchade så bra! ;) Även mamma lånade min ljusblå/vita skjorta med vit krage av lite längre modell, den passade sjukt bra på bilden brevid mig och Charlie ;) Dessutom såg jag att pappa hade en ljusblå/vitrandig pikétröja i garderoben också! Haha, så jag sa åt han att ha den! ;) Brorsan hade ingen ljusblå/vit-randig skjorta, utan bara en ljusblå, så det fick bli den för hans del! ;);) Haha, dessutom var prinsesstårtan ljusblå! Sjukt bra matchat  och strukturerat av mig där tycker jag! ;)

Moster Maria fotade lite ute på gården, så här kommer lite bilder på oss (vet att jag ser cp ut, men hunden är söt iaf!)


The boss ;)














Det var allt för idag ;)
Svara gärna på frågan på den nedersta bilden! :) Har lite beslutsångest.... xD
Nu ska jag käka lite middag!
Kram// Denise


Kommentarer
Postat av: Åsa Banér

Färg tycker jag :-) Men båda var fina :-)

2010-05-14 @ 10:49:39
Postat av: Maria

Hej, det känns skönt att vara fotograf med då fina fotomodeller!

Vilka fina bilder!!! / Marion

2010-05-14 @ 18:41:32
Postat av: louise johansson

färg =)

2010-05-20 @ 22:06:50
URL: http://louuisen.blogg.se/
Postat av: Ida Torgersen

Svartvitt tkr jag :)

2010-05-22 @ 10:25:05
URL: http://www.idatorgersen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0