Mani

Jag var ner en sväng på stan i finvädret och kollade lite, hittade lite småsaker på rean, bland annat ett läppstift, ett lipgloss och ett fint nagellack. :) Alla tre var bruna, vilket jag gillar skarpt! Jag tycker det är sååå fint med nougatbrunt lipgloss eller läppstift! Och att man sedan matchar med ett brunt nagellack i precis samma nyans så blir det pricken över i liksom! ;)
Haha, tala om beroende jag är av läppstift/lipgloss, jag har 10 stycken i handväskan! :O
Det är fan inte normalt! hahahaha! Får nog rensa ur lite tror jag, fast problemet är att jag vill ha alla till hands och använder alla! haha, stora probem här känner jag! xD
Nu ska jag fortsätta på engelskan!
xoxo


Isadora nagellack Wonder nail, "Icy nougat"
HM lipgloss "Coco kiss in Aruba"
Viva la Diva läppstift "Nougat"

Bra att ha i handväskan! ;)


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Erkänn, utan läppstift känner du dig "naken, exposed, rädd"? ;)

2010-05-20 @ 14:05:21
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0