Mina älskade Converse........

........befinner sig just nu på hotell Scandic syd i Östersund! KUL! Idag fick jag ta mina svart/rosa Converse=emovarning? Men vafan skulle jag göra!? Det var så himla varmt ute så jag ville inte ha annat än just Converse på mig! Jag är såååå himla trött på mig själv, hur lyckas man glömma sina skor på hotellrummet!? :O Jag hade på mig dom i lördags kväll, sedan la jag ner dom i en påse och när vi checkade ut igår morse så glömde jag givetvis påsen på hotellrummet...! Duktigt av mig!
GAHHHH!! Jag som vill ha dom NU!! I morse när jag upptäckte det så ringde jag fort som tusan till mamma och hon har ringt till hotellet nu tror jag... Hoppas jag får hem dom snart, för dom är mina absoluta favoritskor, kan typ inte leva utan dom! Dom är helt perfekt formade efter min fot nu och allt... suck!


Älskade skor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0