Mina nya ridbyxor har kommit!

Nu har jag äntligen fått hem mina nya ridbyxor! :D Fick dom vita för ca. 2 veckor sedan, och dessa blå nu! :D
Dom som kom hem idag var marinblå Pikeur Cindy! Dom som jag fick för ca 2 veckor sedan var ett par vita Pikeur Lugana :) Provade dom blå nu, dom var alldeles perfekt! :D (y) hihi lucky girl! :D



Jag har ett par Cindy sedan tidigare, fast ett par grå som jag älskar! Då passade det bra med ett par till nu kände jag. :) Mina grå Cindy ser ut som dessa nedan:



Mina vita Lugana ser ut så här:


Har ett par vita Lugana sedan två år tillbaka, även dom är underbara! Kände att det kan vara bra med två vita ridbyxor, om dom ena skulle bli skitiga mitt på en tävling eller så...

Nu ska jag nog ner till stallet och rida ut Elliot, och kanske inviga dom nya ridbyxorna ;)
Puss och kram! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0