Östersund dag 1

Då var årsdebuten avklarad för min och Elliots del! Här uppe i Östersund har regnet vräkt ner och banan var allt annat än torr... Jag hade en häst som var huuur pigg som helst, så pigg så överdomaren varnade alla i ridhuset att hålla sig undan.. hehe.. tokhäst! xD
På banan var han liiite lugnare och det vart en mkt spänd, men felfri ritt. Vi slutade på en 5.e plats, 62,3%, vilket jag är rätt nöjd med ändå med tanke på omständigheterna. :) Nu tar vi nya tag inför morgondagen! Msv B:4 är det som gäller då! :)
Tyvärr har jag inte en enda bild att bjuda på pga. att sladden till datorn är kvarglömd hemma. Men bilder kommer in imorgon kväll när vi kommit hem! ;)
Nu ska jag snart sova, är trött och ska upp tidigt imorgon för att åka till Elliot och jogga av lite överskottsenergi på morgonkvisten så han inte gör en repris av idag imorgon... xD
Ha det gott!! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0