På vägen hem från Åre

Nu sitter jag och mamma i bilen på vägen hem från Åre. Just nu befinner vi oss 10 mil från Sundsvall, i det lilla samhället Bräcke närmare bestämt. Helgen har varit lugn och skön.
Igår när vi kom upp till Åre så gymmade jag lite, sedan hoppade jag i badet i holiday club tillsammans med mina kusiner. :) Det var trevligt :) Kvällen spenderades på bowlingen, jag kom typ.... 3.a xD hahaha!
Idag har jag och mamma åkt i backarna! Det var rätt fint väder emellanåt måste jag säga! Mamma tog några kort med mobilen, men eftersom jag inte har någon USB-enhet så kan jag inte lägga in bilderna på datorn förrän jag kommer hem :P Men senare kommer någon bild ;)
Nu börjar jag få slut på ström på datorn, så det är nog bäst att jag avslutar mitt inlägg och tackar för mig :)
Hoppas alla mår bra och att ni har haft en trevlig helg!
Kram Denise

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt de e bara bra med mig me :)

2010-05-02 @ 22:41:06
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0