Ray Bans Wayfarer 2140

Nu går jag på vääääärsta adrenalinkicken ska jag säga! Bäst att jag håller mig kort ska jag säga, skulle kunna prata på i flera år typ... hahahahha xD
Var nyss nere på Ögat (optikerbutik nere på Storgatan) och införskaffade mig ett par nya Ray Bans wayfarers 2140 :D Det blev ett par svarta :) Är otroligt nöööjd :D Jag har redan ett par bruna Wayfarers (eller ja, egentligen är det mammas, men jag lånar dom typ jämt, för hon använder dom aldrig... xD) Men jag tycker att svarta wayfarers är så mycket snyggare än bruna! :)
Nu ska jag börja jobba på engelskan... kulkul! noooot!
Men ha det gott! xoxo Denise


Haha, typ sämst bild xD

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA, du med dina solisar :O! Fast jag håller med om att dom är SNYGGA!

2010-05-03 @ 14:38:46
URL: http://feliciawallgren.webblogg.se/
Postat av: L I S A

Tack så mycket! :) Hoppas allt är bra med dig!! :)

2010-05-03 @ 18:24:40
URL: http://lisalisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0