Regnig eftermiddag men fin kväll!

I eftermiddags var det jätteregnigt ute, då trotsade jag regnet och stack ut med Elliot i skogen och red! Han var pigg och laddad som vanligt, och på vägen hem kom det en cykel i full fart nerför backen som jag var på väg nerför. Cyklisten bromsade inte in det minsta, utan blåste förbi Elliot bakifrån i full fart och vägen som vi befann oss på var ca 1,5 meter bred och med diken på båda sidorna om gångvägen i skogen. Elliot fick då panik eftersom han dessutom är bakskygg och det gjorde ju inte direkt saken bättre... Men han hanterade situationen jättebra tycker jag, han hoppade ner i det ena diket och var sedan uppstressad resten av vägen hem, men det hade ju kunnat gått såååå mycket värre... Är tacksam att det gick bra säger jag bara... Nog om det.

När jag kom hem provade jag Elliots nya täcken :) Dom var jättefina på han! :) Jag fotade lite och här kommer några bilder!


Rambo Stable Sheet, ofodrat innetäcke.


Amigo 600D Lite, ofodrat regntäcke.


Elliot i skogen (jag vet att fotot blev fail, men han trampade runt exakt hela tiden, stog inte still en sekund!)


Elliot vart trött på mig när jag flängde runt i hagen och bytte täcken hela tiden, så han stog och jäspade till slut xD hahaha!!
Nu ska jag lyssna på lite musik under tiden jag pluggar inför matte nationella imorgon!
Ha det gott! xoxo Denise

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Snacka om att inte ha någon respekt alls! :o

2010-05-20 @ 21:58:38
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0