Sovmorgon

I morse tog jag rejälv sovmorgon! Så himla skönt! :)
När klockan var 11 kom pappa in på mitt rum och sa att det var dags att kliva upp (han var hem en sväng på lunchen och bytte om innan han åkte ut på golfbanan och spelade). När han väckte mig vart jag lite småsur och sa åt han "Men jag har ju sovmorgon, låt mig sova!" hahaha... Han skrattade åt mig och sa åt mig att klockan var 11 och sa att jag kunde åka med han ut till golfbanan och äta lunch med honom så slapp jag laga mat. Så efter några minuter att jag vaknat åkte vi ut till Öjestrand och åt lunch. Det var typ fläskfilé och ris eller något sånt xD
Nu har jag varit inne i stan och shoppat lite, köpte bla. två biljetter till Takidakonserten som är dagen innan Roxettekonserten. :) Jag och Felicia ska gå på Takida tänkte vi :) Sedan på Roxette ska jag, mamma och två till gå :) Det blir nog superkul med konserter två dagar på rad liksom ;) Dessutom kommer bla. Charlotte Pirelli dit också. Så full fart den 6-7 augusti med andra ord ;)
Nu ska jag sticka ner till stallet och fixa inför helgens tävlingar som är uppe i Östersund. :) Msv B:2 imorgon och Msv B:4 på söndag. Wish me luck ;)
Men ha en underbar helg, skriver något eventuellt lite senare..
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

härligt med konserter! :D :D

synd bara att han är takida låter förjävlig live..han röst håller inte

2010-05-28 @ 21:53:05
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0