Träning igår

Heeeeeeej!
Igår kväll åkte jag och Elliot till SRK och tränade. Han vart superbusig när han gick ur transporten när han såg att vi var på SRK, där vi inte varit på ca. 1,5 månad nu! hahaha! Han är bara för söt, min häst! ;)
Ridhuset var helt lungt, men Elliot var inte lika lugn dock, hehe, iaf inte första 25 minuterna av ridpasset. Men ju längre träningen höll på så vart han lugnare, vilket är rätt ovanligt för att vara herr Elliot... Haha, han brukar oftast bli piggare och piggare ju längre man rider. Men denna gång var det inte så :)
Han kändes jättefin, men lite spänd. Han gick lungt, mest skritt, dagen innan. Så det kan ju ha sina anledningar. haha :P
Vi tränade alla delar i Msv B:4 och han gjorde allt jättebra förutom vänsterslutan, som vi jobbade mer på och sedan fick vi även till den ;) Han har alltid haft svårare för just vänstersluta, det är väl saker man får ta, alla hästar har ju lite jobbigare med något och för Elliot är det just vänstersluta. Men som sagt fick vi även till den efter några extra gånger ;)
Nu befinner jag mig i skolan men jag börjar inte förrän om nästan 2 timmar. Då har jag engelska och då ska vi ha typ förhör på en bok vi håller på att läsa, jag har dock bara läst hälften av det vi ska läsa, haha inte så bra av mig där känner jag! Men jag får väl läsa nu då, inte mycket mer att göra... ;P
Så hej så länge! Skriver något senare :)
Ha en bra dag, kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0