Tur

God morgon!
Jag har nyss vaknat, och jag hade lite tur att jag vaknade så pass tidigt ska jag säga... Jag hade nämligen ställt klockan på mobilen, men tror ni att den ringde då den skulle? icke. På androidmobiler så ringer alarmet bara på måndag-fredag om man inte ställer om den till att ringa varje dag... suck... och tänkte jag på det när jag ställde den på alarm kl 1 i natt? svar: nej. 
Så jag får väl skylla mig själv helt enkelt.. tur att jag inte skulle upp så tidigt bara xD det hade ju varit snyggt om man sov till typ 11 och missat hela tävlingen! Så nu ska jag genast gå och ställa om den till alarm varje dag.. hehe ;)
Just nu ligger jag i soffan och myser med min lilla katt som ligger och sover brevid mig.. Hon är så gullig, min lilla katt! :) Innan vi fick henne så tyckte jag inte alls om katter, och det gör jag i och för sig inte nu heller, bara min lilla katt, för hon är helt perfekt! :)
Nej nu ska jag sluta sitta här och snacka en massa.. haha.. Ska ut till stallet och jogga Elliot en sväng så han inte har så jättemycket överskottsenergi inför ikväll... hahahah...
Ha det så gott, jag uppdaterar nog något i bilen på vägen upp! :)
Ha en skön lördag! Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0