Biljettkontroll

I morse när jag var på väg in till skolan gick den busskontrollanter runt bussen, dom krävde att man hade skrivit sitt namn på etiketten på baksidan av busskortet samt att man hade leg med sig, så att man kan styrka att det är mitt busskort. Om man inte uppfyller dessa kriterier är man tvungen att betala 500 kr... Så alla som åker buss, se till att ha etikett med namn bak på busskortet och att ha med leg när du åker buss för att undika problem helt enkelt ;)
Just nu sitter jag på Företagsekonomin och sedan är det Tyskalektion i två timmar... Alltså slutar jag halv fem, är lite sådär pepp på det! att gå i skolan till halv fem på en fredag, finns det något värre? förmodligen inte.
Som tur gjorde jag stallet i morse, longerade Elliot på planen och så... Det är bra att det kommit snö, för då kan jag longera Elliot uppe på planen en snabbis istället för att alltid vara tvungen att rida ut eller att rida i ridhus :) Elliot jobbade på bra tycker jag, han såg riktigt fin ut :) Dock lite överladdad, men sån är han rätt ofta, hehe :D
Jag funderar även på om jag ska longera Sham en sväng när jag kommer hem, annars får han vila idag :) får se hur jag gör :)
Ikväll vankas hockey och sedan se på Dirty Dancing med bääästa Fell! :) <3
Nu ska jag fortsätta på lektionen!
Pusssssssssssss

Lägger in en bild på världens sötaste ponny :) <3 Snyggaste Sham! :D

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Tur att jag har mitt egna busskort ^^ fick inget av skolan :( haha

min pojkvän måste dock få sitt namn på baksidan, MEN han som fixar det på vår skola är inte här idag :o

2010-11-12 @ 13:39:32
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: juliaericson

hallå! allt bra här? =)

2010-11-12 @ 20:51:54
URL: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0