Brazilian Blowout

Jag läste på en blogg att nu har äntligen Brazilian blowout kommit till Sundsvall! Jag har länge varit sugen på att prova göra en sån hos frissan, men problemet har ju varit just att det inte funnits någon frisör i vår lilla stad som gjort det... Men nu precis fick jag läsa att frisörsalongen Sax och kam precis börjat med det! (den som ligger vid gamla Barista i ingallerian, bort mot Kappahl, ni vet) Om någon undrar vad Brazilian Blowout egentligen är, så är det så att det är en hårbehandling som utförs av frisör. Det frissiga och slitna på håret repareras, de "kluvna topparna" blir hela igen, håret blir starkare och får mer glans. Det skulle mitt hår behöva nu känns det som! :) Det hela kalaset går på omkring 2500 kr och det håller upp till tre månader.
Jag tror dock att jag ska vänta ett tag med att göra det, det är bättre om några andra gör det först och sedan kan man ju höra med dom om det är värt pengarna, för det är ju ändå 2500.. jag känner inte för att lägga 2500 på något som är bra i några enstaka veckor och sedan blir det som det var innan.. Men jag hoppas verkligen att det håller åtminstonde tre månader iaf :D hehe.. Den som lever får se, helt enkelt!

Någon som provat detta och vad tycker du om det isåfall?

Nej nu ska jag avsluta innan jag börjar svamla alldeles för mycket, är så grymt trött!!
Ha en underbar helg, gott folk ♥
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0