Fem timmars sömn

Just nu ligger jag och degar i soffan, är rätt nyvaken efter några timmars sömn... Kom hem typ fyra i natt, och somnade inte förrän halv fem.. Matchen var inte mycket att hänga i julgranen. Det var inte mycket som stämde igår för Timrå och vi vart mer eller mindre överkörda av Skellefteå med 4-1. Skottstatistiken var ingen vacker syn heller direkt: 35-18. Riktigt trist. Nej, nu hoppas vi verkligen på en bättre match imorgon hemma mot Modo!
Jag var in på Timrås hemsida och såg att jag var med på TV:n när Axelsson gjorde 1-0 målet. Det var nog typ det enda positiva ur hela matchen stort sett.. Fighten mellan Corso och Adam Larsson var också bra tycker jag, nu till morgon har jag läst på Aftonbladet om just fighten, och jag säger bara: fan vad dom förstorar upp det hela! Herregud! Rubriker som: "17-åringen slagen blodig av råskinnet". Hallå? Larsson fyller 18 om en vecka, han är betydligt mycket större än vad Corso är. Larsson är 190 lång och väger 90 kg, och Corso är 178 cm lång och väger 82 kg.. Den som ger sig in i leken får leken tåla, alla spelar på samma villkor trots ålder eftersom alla spelar i samma liga.. Man blir bara trött när tidningarna skriver en massa och vrider på allt..
Här har ni artikeln och filmklippet.
Nu ska jag äta lite frulle, snart kommer Elin och det är fotodags! ;D Kanske kommer det ut några bilder här på bloggen ikväll från dagens plåtningar om jag orkar lägga ut dom dvs, hehe. :P
Ha en bra dag! Kraaam


Jag printade på Timrås hemsida där det var ett litet sammandrag från matchen igår. Jag står där med röda tröjan till höger om flaggan, se pilen jag ritade dit xD hehe

Kommentarer
Postat av: elin

ja eller hur :O hanna ser värsta ung ut!!

2010-11-04 @ 22:28:08
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l - fotografering

allt bra med dig? :)

2010-11-05 @ 00:23:28
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0