HAHAHAHA!

Jag såg en sjukt rolig sak på facebook, det var någon som skrev det i sin status. Jag testade och gjorde precis som det stog i beskrivningen, och jag höll på att DÖÖÖ av skratt när jag läste det! HAHA, det kan Sofia intyga som satt brevid mig! hahahaha!
Testa själv, sjukt kul! :D
‎1: Gå in på Google Maps
2: Gå till "Vägbeskrivning"...
3: Sök från "Japan" till"Kina".
4: Leta upp nummer 43 i listan.
5: Lägg till detta som din status om du skrattar!
HAHAHA! den som gjorde denna punkt på vägbeskrivningen måste ha haft riktigt riktigt roligt! hahaha!
Nu ska jag jobba med FEK:en, slutar dagen om en timme :) Puss

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Jag fattar inte det roliga x'D

2010-11-11 @ 14:37:53
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Sofia

Haha ja det kan jag verkligen göra! Men det var ju en sjuk vägbeskrivning!

2010-11-29 @ 10:09:50
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0