Jag hittade den!!

Ni ska veta hur glad jag är nu!! När jag stog och rotade i några lådor hittade jag min efterlängtade ring! Jag har inte sett den sedan jag gick i femman, men nu hittade jag den! Ni anar inte hur glad jag vart :') Jag fick den för 6 år sedan av farmor, det var en ring som gått i arv i släkten, som hon fått av någon, ja ni fattar.. Och denna ring betydde otroligt mycket för mig, men som alla vet, när man är 10 år så tänker man inte riktigt på samma sätt som man gör när man blir äldre. Jag tyckte ringen var jättefin och sprang runt med den mest hela tiden. En dag var den borta och jag sökte igenom halva huset efter den, utan resultat! Men nu när jag rotade längst bak i några lådor efter ett hårspänne hittade jag ringen! :) det var nog bra att den legat där i ett antal år, så man hunnit blivit lite äldre och förhoppningsvis lite klokare ;) Så nu är vi återförendade, jag och min guldring med en lila genomskinlig sten på :)
För övrigt är det snöstorm ute och det är i princip omöjligt för mig att ta mig någon vart, för vägen är oplogad och det kommer mer och mer snö hela tiden... Och jag kan säga att jag är ju inte direkt den enda som är insnöad, jäkla snöoväder som kom så plötsligt!
Ha en bra dag i snön får jag väl säga!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0