PANIK!!

Lite panik jag hade alldeles nyss! :O Jag var tvungen att skicka in en uppgift innan 00:00, och det var med nöd och näppe jag fick in den innan det slog om till ny dag :O Datorn laggade fast totalt och jag skickade in den med knappa 34 sekunder till marginal! Om det hade slagit om till ny dag hade jag fått den uppgiften rödmarkerad (sent inlämnad) och dessutom kanske till och med fått gjort en ny uppgift som "straff" eftersom den lämnats in för sent (räcker med att klockan är 00:01 in på det nya dygnet alltså)... Nu hade jag tur att datorn ville vara på min sida för en kort stund och att jag fick in uppgiften!
Det var allt för nu... Puss och kram! Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0