Skellefteå imorgon

Imorgon åker jag till Skellefteå med Supporterklubben för att se Skellefteå-Timrå! Jag har en bra magkänsla inför morgondagens match och hoppas på att det stämmer i verkligheten imorgon såklart! ;) Just nu är jag grisigt trött och borde verkligen gå och lägga mig snart med tanke på att det inte vart många timmars sömn i natt, hehe :P Jag var hos Felicia igår kväll och sov över där, vi somnade kl 6 och vaknade kl 8! haha! failade vi är! ;D fast vi är ju ändå bäst! haha, jag älskar våra storslagna planer som vi satt och planerade ut i minsta detalj i natt! haha!
Någon som har någon bra idé hur man kan göra sig av med ett klädesplagg på värsta sätt? HAHA! alla bidrag välkomnas varmt! elda upp, dränka i koskit, säg precis vad ni vill! ;D vi behöver lite hjälp, hehe ;D
Vi hoppas på många idérika bidrag från er läsare, hehe ;)
God natt! Kramen

 Vad tycker ni? ;) Säg er personliga åsikt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0